მოსწავლეთა თვითმმართველობის არჩევნები

დღეს, 8 ოქტომბერს, რუსთავის მე-10 საჯარო სკოლაში ჩატარდა მოსწავლეთა თვითმმართველობის არჩევნები. არჩევნებში მონაწილეობა მიიღეს VII-XII კლასების მოსწავლეებმა. არჩევნების შედეგად არჩეულ იქნა სკოლის 2013-2014 სასწავლო წლის მოსწავლეთა თვითმმართველობა შემდეგი შემადგენლობით:

  1.  გვანცა შარიქაძე – მე-7 კლასი
  2. ელისო ყეინიშვილი -მე-8 კლასი
  3. მერი გელაშვილი – მე-8 კლასი
  4. მეგი ხუხუა – მე-9 კლასი
  5.   მარიამ მაკარიძე -მე-10 კლასი
  6. გიორგი კვირიკაშვილი -მე-11 კლასი
  7.    ნინო გეწაძე – მე-12 კლასი

SAM_6251  SAM_6253

SAM_6260  SAM_6267

This entry was posted in მოსწავლეთა თვითმმართველობა. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

