მოსწავლეთა თვითმმართველობის არჩევნები

    30 სექტემბერს,  რუსთავის მე-10 საჯარო სკოლაში ჩატარდა მოსწავლეთა თვითმმართველობის არჩევნები. არჩევნებში მონაწილეობა მიიღეს VIII-XI კლასების მოსწავლეებმა. არჩევნების შედეგად არჩეულ იქნა სკოლის 2014-2015  სასწავლო წლის მოსწავლეთა თვითმმართველობა შემდეგი შემადგენლობით:

  1.  გვანცა შარიქაძე – მე-8 კლასი;
  2. ელისო ყეინიშვილი -მე-9 კლასი;
  3. ივანე წოწოლაშვილი – მე-9 კლასი;
  4. მეგი ხუხუა – მე-10 კლასი;
  5. გიორგი წოწოლაშვილი -მე-11 კლასი.

DSCF0360  DSCF0366

DSCF0375  DSCF0387

DSCF0413  DSCF0417

This entry was posted in ფოტოგალერეა. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

